18 Temmuz 2013 Perşembe

Gratis indirimi!

Merhaba, 

Ben yaz indirimlerine bayılıyorum.. Hergün bir yenisi ekleniyor... Bukez indirim haberi Gratis'den geliyor. 

Gratis, kuruluşunun 4. yılını 19-21 Temmuz 2013 tarihleri arasında geçerli olacak fırsat ve sürprizleri bizlerle kutlamayı hedefliyor 


















The Balm ürünlerinde 1 alana 1 bedava ve Güneş ürünlerinde, Gratis’e Özel ürünlerde, Saç Boyalarında (tüp boyalar hariç), Kadın ve Erkek EDT ürünlerinde, Tıraş Jeli ve Tıraş Köpüklerinde %40 İndirim,

Pastel ve Alix Avien (kalem ve oje hariç), Maybelline ve  Loreal (kalem hariç), Sally Hansen renkli kozmetik ürünlerinde 2.sinde %50 indirim,

Diadermine Cilt Bakım ürünlerinde %50 indirim ve Loreal Cilt Bakım ürünlerinde de 2.sinde %50 indirim ve birbirinden farklı kampanyalar sizleri bekliyor.

Bu güzel kampanyayı kaçırmayın ;)

1 yorum:

  1. Çok güzel indirim var :)Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

back to top