7 Aralık 2012 Cuma

Yağmur çizmeleri...

Soğuk ve yağmurlu havaların vazgeçilmezi yağmur botları gündemimizde! Farklı zevklere ve bütçelere uygun alternatifleri seçtim. Giyim tarzımızı renklendiren yağmur çizmelerini çok seviyorum doğrusu.

----


Cold and rainy weather indispensable rain boots are on the agenda! Different tastes and budgets suitable alternatives chose. Clothing style coloring rain boots of love.
























 
Yağmur çizmeleri uzun zamandır hayatımızda. Her marka artık sonbahar kış koleksiyonlarında yağmur çizmelerinede yer veriyor.  Hangi markaların ne tür yağmur çizmeleri sunduklarını araştırırken seçim yapmakta zorlandım. Hunter, DKNY, Marc Jacobs, Burberry gibi ünlü yabancı markaların yağmur çizmeleri her zaman olduğu gibi bu yılda çok hoş. Daha hesaplı yağmur çizmeleri içinse Decathlon, Crocs, Twigy gibi markalara bakılabilir.

---

Rain boots for a long time in our lives. Each brand is no longer fall-winter collections of the rain draw. Which brands what kind of rain boots are presented, exploring the choice hard. Hunter, DKNY, Marc Jacobs, Burberry, such as the famous foreign brands rain boots as always, this year was very pleasant. More affordable, rain boots for the Decathlon, Crocs, Twigy brands such as maintainable.

 Benim tercihim NINE WEST                                             Marc Jacobs


Valentino                                                                                 Burberry



Hunter                                                                              Tommy Hilfiger



Havaianas                                                                        Twigy

4 yorum:

  1. ben nine west'in çizmelerini hem şık hem de kullanışlı buluyorum, ama hunter'ın yanar döner modeli muhteşemmiş! bir yerde çıksa karşıma da benim olsalar :)

    bana da beklerim seni:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende nine west ten çok memnunum..
      evet hunter da çok hoş gerçekten. :)

      bende her zaman beklerim...

      Sil
  2. ben de nine west in yağmur çizmesine bayıldım.
    yağmur çizmelerine karşı mesafeliydim ama nine westtekiler şık duruyorlar
    ama malesef ki istanbulda 36 numarası kalmamış. 2 aydır bulamıyorum :(
    buarada blogunu çok sevdim (:
    sevgiler

    http://shelikestravelling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben nine westin resimdeki rengini kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim 4-5 rengi mevcut...
      evet numara sıkıntısı yaşayabilirsin... bir mağazadan numaranın mevcut olan mağazasından getirmesini teklif edebilirsin bence ;)

      teşekkür ederim.. herzaman beklerim..
      bende blogunu inceleyip takipcin olacağım ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

back to top